主頁 / 按揭文章 /

茶餐廳亂話(445)唔好要老人家出名買樓

瀏覽人次:22259    回應:4

敢說亮話

茶餐廳亂話(445)唔好要老人家出名買樓

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2018年12月21日

  今日做冬,去到茶餐廳時感覺到氣氛很不尋常。有幾位年過80歲熟客話被他們的兒子迫去抽籤買新樓,雖然那幾位熟客一毫子都不用付,但是他們感覺到當買了新樓之後,兒子們想他們早一點過身,好讓買入的物業可以用遺產的方法轉回給他們,這樣可以避過15%辣招稅。那一班老人家其實是想多了,世界上不會有這樣的兒子,反而老人家得到那個單位之後,雖然他沒有出錢,但話事權是在他的手裡,所有子女都會對他非常好,希望日後可以將那個沒有負債的單位轉給他們。那幾位老人家幾乎同時話,唔怪之得,今日做冬,幾個子女都爭著和他過冬。我叫他們不用想太多,好好享受有樓樂趣。

  有一位老人家話,他的兒子叫他簽一份信託書,證明那個單位是由他俾錢買。我話這是不合法,信託書是走稅的證據,就算簽左他的兒子都不敢攞出來。

我要回應

回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入

1. 望東樓 2018-12-21 11:09:25
聽過個節目係訪問一位醫生,冇錯係醫生,點樣係立遺囑嘅過程中見證立遺囑嘅人係in the capacity做呢樣嘢然後簽名確認呢張遺囑,佢會即場問個位老人家一大堆既定問題,而老人家需要答中最少九成問題先至合格。用返同一道理,任何老人家如果呢個測試肥咗佬,我哋可唔可以話佢簽嘅一切合約都係無效嘅呢?(以便日後撻訂但係要發展商回水,因為合約無效?)
2. 引刀一快 2018-12-21 12:00:32
東樓兄

係咁嘅話,老人好易出蠱惑。
3. 引刀一快 2018-12-21 12:04:55
雖然他沒有出錢,但話事權是在他的手裡,所有子女都會對他非常好,希望日後可以將那個沒有負債的單位轉給他們,

唔明,一個出錢買,幾個同時獻殷勤,分分鐘提前家變。
4. 望東樓 2018-12-21 15:10:37
百歲老媽乘鶴西去之後,阿A話錢係佢出,仲有遺囑指定佢為繼承人因此間樓歸佢嘅;B、C、D反對,都係果句,九十幾歲嘅老嘢認知肯定有問題,係俾人誤導底下簽署遺囑(除非有上面個類專科醫生作證)。所以應該齊齊分。

就算佢未乘鶴之前送層樓比阿A都無用,same rule applies.
 
‹ 返回