主頁 / 按揭文章 /

從天梯事件看樓市

瀏覽人次:31290    回應:16

文亮言

從天梯事件看樓市

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2017年3月29日

  早幾日,我去到某個商場,望到那條哈里波特式天梯,覺得很危險,當時我很奇怪,政府點解可以批准那些橫跨樓層的天梯,如果發生意外,可能會令致有一些乘搭天梯的人直墮地下,我同時想到,現時樓市好似乘搭天梯一樣,自動向上,只要能夠入市,不用努力都會賺到很多錢,同任何人講危險,都會被人話傻仔,正如現在我提醒大家小心樓市一樣,不但被人話傻仔,連我自己都覺得自己是傻仔,如果不是有朗豪坊事件,大家都不會認為乘搭天梯會有危險,更加沒有考慮到天梯會逆轉而行,現在有不少買樓的人心態同乘搭天梯一樣,絕對不會考慮到樓市會逆轉。

  樓市如果逆轉,情況就好似天梯一樣,一定會有很多人遭到重大損失,隨時連命都沒有,所以,在現階段,我情願被人話傻仔,都只會叫上車的人小心,而不是話不上車的人小心樓價繼續上升,朗豪坊天梯事件,天梯是在毫無預警之下突然逆轉,就算有人受傷,都只能說是意外,但如果樓市逆轉就不能夠說是意外,因為大家早已知道的負面因素暫時尚未出現,例如利息,供應等正在開始增加,國內亦已經關注市民在香港買樓情況,現在上車是否明智,大家應該要認真思考。

  如果有迫切性而又能力可以負擔的話,現在買樓亦未嘗不可,就算能力不及,如果有迫切性亦可以以搏一搏的心態買樓,但現在買樓的人,很多都是很年輕,絕對沒有迫切性,樓價首期由父母支付,而父母的首期是從加按他們的物業所得,倘若樓市繼續上升,一家人當然開心,但樓市升勢逆轉,他們就會承受雙重損失,所以,現在入市,除能力可以負擔之外,亦要考慮其迫切性,否則,就好似矮仔上樓梯,一步一步行就比較好一點。

我要回應

回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入

1. 打工仔 Andy 2017-03-29 08:39:10
間中都會搭, 好得人驚 !
2. 孟波 2017-03-29 09:20:40
博士好好的例子,完美!
3. Desmond 2017-03-29 09:33:04
據報導該天梯逆轉而行時的速度是上升時的三倍,不知樓價會不會也是這樣。
4. 真真薯片 2017-03-29 09:54:37
港樓要爆, 應該唔會無故故突然爆, 至少股市會先跌. 即係警鐘會響, 同天梯突然逆轉唔同

不過港樓有辣稅, 就算響警鐘都冇人走得甩, 呢樣仲慘過天梯
5. Tony lam 2017-03-29 11:20:22
試睇下…很大地產…年報、3成毛利…1成純利…永續債千零億…息口過百億…接近成分息、早排買咗阿樓D貨…收租點夠比息  ?  做兩千幾億生意純利50零億、陀地地產佬一定覺得匪夷所思、咁玩法點可能座貨、一定要一路沖一路升、停親就瓜得。

而家老表貴口搶咗面粉、如果呢三年樓市爆唔起、上唔夠2_3成、就算唔上唔落啦!就未必頂得到出面包、最怕…攬寸個party、但升2成 ? 除非林鄭係細作啦!




6. Tony lam 2017-03-29 11:38:40
陀地最棹忌老表亂咁出價搶面粉、好地地攬寸曬個Party、分分鈡攪到散band收場、就算老散都唔想放煙花咁…爆完乜都冇…得陣味。
7. 向飯民說不 2017-03-29 11:49:09
楼上,其实同当年欧洲不接受美国崛起的原因一样啦。陀地一直以为自己高人一等,以前过罗湖桥,就是什么香港人都变成上帝,点不知道,10年河东,10年河西,今日老表来香港亂咁出價搶面粉。所以心理不平衡者。其实老表肯出价有咩问题,香港是自由市场。


8. 向饭民说不 2017-03-29 11:51:30
天梯的问题是技术问题,只要提升技术要求,其实是没有问题的,楼价高其实都无问题,只要压测做的好。提高首期,也一样是没有问题。
9. 樓快活 2017-03-29 15:28:09
不應該再出招,否則樓市再升。
10. Bos Fan 2017-03-29 15:52:44
要上樓,一係搭,一係自己行。搭lift又好,扶手電梯又好,都有風險。咁自己行上樓啦,行得比人慢,但安全,但層樓咁高係行定搭電梯自己決定了。
11. 湯瑪斯 2017-03-29 16:34:25
連李超人都話一、兩年內樓價唔會下調。攪到我地呢的淡友俾人話唔識香港樓市。我支持湯博士,寧願俾人話係傻仔,好過明知有危險都唔出聲。湯博士話「樓市逆轉就不能夠說是意外」,其實對於大好友來說,樓市兩年內逆轉肯定大出他們意料之外,因為他們看見的數據係兩年內無得跌!
12. 湯瑪斯 2017-03-29 16:34:26
連李超人都話一、兩年內樓價唔會下調。攪到我地呢的淡友俾人話唔識香港樓市。我支持湯博士,寧願俾人話係傻仔,好過明知有危險都唔出聲。湯博士話「樓市逆轉就不能夠說是意外」,其實對於大好友來說,樓市兩年內逆轉肯定大出他們意料之外,因為他們看見的數據係兩年內無得跌!
13. 鳥5 2017-03-29 23:01:23
李生講野又點。會得罪人呀!年年開會都樓架啦!每次都佢諗足幾晚講乜架啦!5通你真信佢快人快語....佢個心'掂諗,係,佢間公司既(身體語言)清得七七/\八。佢向大陸個D地得番约21個足球場甘大架..'.
14. 鳥5 2017-03-29 23:47:03
庄家攞貨越攞越平,沽貨越沽越貴,散戶就相反。李生上年話5謙最後一個銅錢,因為最後果段5係庄双对散戶鸁,係庄同散戶~一齊書。離左塲唔通講野得罪边果都5好呀!佢都而家投資5好,自住可以諗。自己走左貨去澳洲買車位。香港2年唔會大跌、米即係話佢睇5到未來2年番香港入貨羅!佢向香港入貨果時,佢講乜呢!佢集团早排話除左長冮中心外,有好價乜都可以傾,歡迎国内同胞,甘你覺而家Timming向边果皆段呢?刚刚夠錢迫住食貴米,佢5會講風良話比你聽、啫、股東利益最大化,5係香港人利益最大、佢出名係買得中,5係开口中呀!兩者有不同,5好一箱情願
15. 浪子心聲 2017-03-30 00:24:20
過去李生講嘢係暢所欲言,但現今他好像要講啲嘢啱阿爺聽先得。
李生話未來兩年樓價不會大跌,並不是睇好香港樓市呀!他心中可能只是認為大調整避嚟炸!
都係睇佢做咩好啲,如果長地買地我就跟,唔買地就表示不睇好樓價會繼續升,李生嘅智慧還在!!

16. 引刀一快 2017-03-30 03:43:18
如果真係咁心急買樓,不如搵件珠三角嘅滯漲貨,單價要低,總價就睇餸食飯。

依傢好多地方都限購,所以要時間部署,一年居住同入息證明,搵個AA商量下。

只要有心搵,珠三角好多靚地方都係千零蚊呎,幾百蚊呎都未必山旮旯,最壞嘅情况就算跌80%,都係唔見100萬,但係就有間千幾呎大屋任你用,珠三角交通網絡滋長速度驚人,香港亦應該配合粵港澳大灣區建設而完善中港交通聯接,到時就好似買屯門樓咁上下。

如果大陸樓真係跌80%,咁600萬嘅香港上車樓又會點呢?
 
‹ 返回